Megoldásaink
Biztonságos tárolás hozzáférés-védelemmel
◦ Egyszerű és biztonságos módot keres érzékeny tárgyak, például kulcsok, dokumentumok, gyógyszerek vagy fegyverek tárolására? ◦ A KEMAS megoldásaival a kulcs- és gyógyszerkezelés, a látogatók kezelése, valamint a fegyverek és lőszerek kezelése terén a biztonságban van. A védelemre szoruló, folyamatok szempontjából fontos értéktárgyait megbízhatóan tároljuk és védjük az illetéktelen hozzáféréstől, elvesztéstől, manipulációtól és a visszaéléstől. Mindazonáltal az alkalmazottak és a külső szolgáltatók szükség esetén bármikor hozzáférhetnek ezekhez. A különböző interfészek támogatásának köszönhetően a rendszer a meglévő infrastruktúrákba is integrálható.
A belső vállalati logisztika optimalizálása és áttekintése
◦ Szeretne gyorsan hozzáférni a munkaeszközökhöz, dokumentumokhoz, árukhoz vagy szerszámokhoz? Egységesíteni szeretné a folyamatokat és áttekintést szeretne az összes erőforrásról? ◦ A tárolási és átadási folyamatok nem mindig standardizáltak. Az alkalmazottak olyan „kis feladatokat” is vállalnak, mint a csomagok átvétele vagy a szerszámok kiadása. Ezek az idők azonban összeadódnak, és az összes kiadás és visszavétel rögzítése ritkán hibamentes. Ez növeli az félelmet, hogy elegendő operatív munkaeszköz áll-e rendelkezésre, és hogy azokat optimálisan használják-e ki. A KEMAS rendszerek szabványosítják és automatizálják a folyamatokat, és fontos információkat szolgáltatnak az erőforrások felhasználásáról és állapotáról.
Flották, járműparkok és ügyféljárművek operatív kezelése
◦ Flottamenedzserként szeretné teljes flottáját ellenőrizhetően, idő- és költségtakarékosan megszervezni? ◦ A KEMAS személyre szabott, teljes körű megoldásokat kínál Önnek a flottakezeléshez, az autómegosztáshoz és a bérléshez. A megoldások az egyszerű kezelésen, valamint a járműkulcsok kiadásán és visszaszolgáltatásán túl a személygépkocsik, furgonok és haszongépjárművek igényeinek rögzítését és rendelkezésre állásuk ellenőrzését, optimális ütemezésüket és az automatizált, érintésmentes átadást is magukban foglalják. Az elektronikus menetlevél és az elektronikus vezetői engedély ellenőrzése is be lehet integrálni. Így optimalizálhatja a mindennapi, gyakorlati átadási folyamatokat, és mozgásban tarthatja alkalmazottait és ügyfeleit.
Textilmenedzsment a munkaruházati és mosodai textíliákhoz
◦ Biztosítani tudja, hogy alkalmazottai éjjel-nappal gyorsan hozzáférjenek a friss munkaruházathoz? Biztos lehet abban, hogy a ruházatot naponta cserélik? És milyen magas a vissza nem adott szennyesből eredő veszteség? ◦ A kifogástalan minőségű, higiénikusan tiszta ruhákkal való ellátás nem csak az egészségügyi ágazatban dolgozók számára központi jelentőségű. Az élelmiszeripari vállalatok, a tisztaterek, a kutatóintézetek és a szállodák is függnek tőle. A készletellenőrzés és a tervezési megbízhatóság itt nagy szerepet játszik. És nem utolsósorban a személyzetet meg kell szabadítani a textíliák kiadásának és visszaszolgáltatásának terhétől. A KEMAS texLOG® segítségével automatizálhatja a textilgazdálkodást. Az UHF RFID technológia használata átláthatóvá teszi a teljes mosási ciklust és hatékonyabbá az Ön folyamatait.
• Kulcskezelés
• Látogatók kezelése
• Gyógyszerek és hatóanyagok kezelése
• Fegyverek, lőszerek és segélyhívó készülékek kezelése
• Szerszámok kezelése
• Munkaeszközök kezelése
• Levél- és dokumentumkezelés
• Kibővített bolti pult
• Járműkulcsok nyomon követése az autókereskedelemben
• Járműparkok kezelése
• Flottakezelés
• 24/7 szervizállomás
• texLOG® szobai megoldás
• texLOG® szekrény megoldás
• texLOG® mosoda-visszavételi rendszerek
• texLOG® gyűjtőalagút